tisdag 28 oktober 2008

Wanna Have

Ja massa vill man ha..

Ja jag hittar alltid massa jag vill ha, och man hittar alltid nya sidor som man blir intresserade utav. Just nu säger ekonomin stopp, och tur är väl det ;-) Men jag gjorde världens fynd på tradera igår! Vann ett bud på ett gäng skärp! Jag har väldigt få skärp, och en del utav dem såg ut att va 50/60tals-snitt på, och de kommer passa mig utmärkt! Sen var det ett svart brett elastiskt skärp, som jag har letat jättelänge! Det kommer passa utmärkt till klänning!

Idag ringde de ut mig igen, så jag ska väl åka väg och jobba sen. Det är på ett bra ställe, så det blir nog lugnt! Skönt att få in lite stålars till mina inköp ;)

-------------------------------------------------------------------------

Tänkte på alla dessa rocknrollstjärnor som fortfarande lever och spelar. En del är ju roliga att se fortfarande, medan andra faktiskt borde ha slutat för 20 år sedan..
Men jag snubblade in på en video med Dion, från 2004 tror jag det är, och det låter ju fortfarande bra!



----------------------------------------------------------------------------

Idag skickade jag iväg ett mejl till vigselförrättaren! Det blev lite sent igår, och man vet inte om man vågar ringa hem till folk, ang deras jobb, de det fick bli ett mejl, så får vi veta om han är ledig i huvudtaget. Jag är så nervös!! Tänk om han inte kan..usch vill inte tänka på det.

Sitter och tittar på vad attans man ska säga till varandra den där dagen.. det är så svårt! Man kan ju säga precis vad man vill, och det är ju frågan..vad vill man ha med? Vad är viktigt? Jag har ju aldrig varit på en borgerlig vigsel och har inte en aning om hur man ska lägga upp det, men har ju fått lite ideer och uppslag på nätet, så det ska nog gå bra...

-----------------------------------------------------------------------------

Det får bli en låt till.. en fin kärlekslåt som mina vänner hade som första dans på deras bröllop!



-----------------------------------------------------------------------------

Nu måste jag äta lite lunch! Ha det bra!




1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad! Kolla in min blogg!