tisdag 21 oktober 2008

Coolest

Så jävla rå. Så jävla cool. Så jävla dåligt ljud.
Jag har letat en skiva med denna låten (eller ja med hela bandet) Men hittar det fan inte (nu svär jag massor).



Pleeeease, nån som har låten eller vet var man kan få tag på dem?
De Heter Straight 8's och låten heter Mean Go Getter..


Ett annat band jag diggar är Reverend Horton Heat! Såg dem på Debaser för ett par år sedan! Det var coolt, och de var häftiga att se live!
Letade fram ett par pix därifrån..







Kom även på att Setzer var i Sverige året innan.. det var skit bra, och jag tyckte även att det räckte så det blev ingen tur till Stockholm för att se Stray Cats i år, jag såg dem i Finland och det var skoj!
Hade ju även ett par bilder från Setzer konserten här nånstans..





--------------------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit! Straight 8's låter SJUKT bra!!