tisdag 7 oktober 2008

Give me a job someone!!

*suck*

Ja inte fick jag så mycket mer under fötterna denna gången heller. Fick dock tips om ett hundpensionat som min AF-handläggare kände till, så det är väl alltid nåt.
Att det ska vara så svårt!!

Jag gjorde IQ-testet på illusterad vetenskap igår! Wow! jag är "övernormal" ;) Den ni!

-------------------------------------------------------------------------------

Eating

Jag börjar bli lite less på mat. Eller ja, jag älskar mat och är väl egentligen hungrig nästan jämt, men just att laga. Vill ibland bara sätta mig och ha färdig mat på bordet. Men jag ska inte låta min lathet vara i vägen för min hälsolinje! Jag är faktiskt väldigt stolt över min kost/diet.

Så idag blir det soppa! Jag ska kasta i morötter, rödbetor, palsternacka, zucchini, minimajs och lite blandade bönor! Gott ska det bli! Hittade också idag buljongtärning UTAN glutamat! Det är inte lätt ska ni veta! Det är ett tips jag vill ge alla er som läser detta; SYNA FÖRPACKNINGARNA! Glutamat har visat sig i tester att ha samband med bland annat den hemska sjukdomen ALS! Alltså inget vidare nyttigt.

-------------------------------------------------------------------------------

Music

Satt och funderade vad jag lyssnar mest på just nu.. och det visade sig vara detta;


Jack earls - game of Love

Underbar låt!

--------------------------------------------------------------------------

Clothing

Nu har jag massor av kläder jag ska sälja, en kjol, ett par jeans och en del skjortor.. när ska man lyckas få ut dem på tradera då?..Nån gång..

--------------------------------------------------------------------------

Nä kanske man ska ta sig lite lunch? Göra lite morotsjuice och ta en bovetesmörgås..ja så får det bli! So long!




1 kommentar:

Anonym sa...

Buljong utan glutamat har jag också letat efter, vad var det för märke på den du hittade?