torsdag 30 oktober 2008

Challenged!

Ja jag har blivit utmanad av min vän Jesa..

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är en orolig själ
2. Är bra på att laga konstig mat..
3. Ville bli arkeolog som liten
4. Om jag vann en miljon skulle jag åka till USA och hämta hem mig en Plymouth Coupé -41 på stört.
5. Jag kan ibland vara vaken flera dygn i sträck
6. Jag är en sucker för smågodis
7. Jag är superintresserad av ödeplatser.

Det var den egoistiska biten, hehe..
Nu återstår bara att skicka utmaningen vidare till:

Den som känner sig utmanad! Lägg gärna en kommentar om du gör det...

Inga kommentarer: