måndag 20 oktober 2008

Happy Birthday!

Min älskling fyller år idag!

Ja idag har det städats och fejats och en kaka är i ugnen =P
Även min bästaste vän fyller år idag! Stort GRATTIS till er!

Det är så himla svårt med presenter, vad man ska ge och vad som uppskattas och så vidare. Till min käraste blev det en god bok och ett par kalsonger. Fantasifullt, jag vet ;)

Till min vän har jag köpt lite smått och gott, som jag skickade med posten, hoppas nåt kommer till användning!

Idag lägger jag ut en härlig Meduza-låt som vi båda gillar här hemma =P Ja jag gillar Meduza, inte allt, men väldigt mycket han har gjort. Om det beror på min otroligt mogna humor eller om det är nåt annat det får bli osagt...



------------------------------------------------------------------------------

Nu har det gått över 2000 besökare på min lilla blogg! Man undrar som vanligt vilka som tittar in, och kan inte nån som känner sig manad skriva en rad, både du som halkat in av misstag och du som läser mina rader lite då och då?

Vad är intressant och är det nåt som nån vill ha mer av? Man skriver ju både för sig egen skull och kanske nåt som kan vara av intresse för andra...

Nu ska jag göra klart min kokostårta! So long! Glöm inte att skriva en rad!



2 kommentarer:

Anonym sa...

ubtpgbGrattis grattis till thommy!
Hoppas det är bra med er!
KRamar

www.minochmammas.blogspot.com sa...

Så, då ska en av dian läsrae ge sig till känna:-) Hittade hit för ett par dagar sedan av en slump och här vill jag fan stanna, rent av sova över om jag får:-) Gillar feelingen över din blogg, dessutom är jag oxå ett hata-glutamat-fan:-) Nyfiken på buljongtärningarna du hittat!
Mvh Åsa