onsdag 15 oktober 2008

Changed!

Bytt färg!

JA den som brukar vara här hos mig och titta lite, kanske märker att det ser lite annorlunda ut! Jag är egentligen ingen "rosa" tjej, och eg inte så speciellt flickig alls, så det rosa kändes inte riikitgt som jag, och denna är ju så fin i sin ahöstfärger, så den får hänga med nu ett tag!

Idag har det varit lugnt, har bara slappat, sett på tv och ätit lunch faktiskt! Ibalnd kan det bli lite dåligt med maten mitt på dagen, men idag blev det iaf laxen sen igår och en apelsin! Igår testade jag att göra pannkakor på bovetemjöl och havremjölk och det gick ju jättebra!! Det rekomenderar jag! Fast det räcker med ett par dl mjöl och kanske 2-3 dl mjölk och jag hade 2 ägg. Den blev väldigt kompakt så det där kan man nog experimentera med lite till. Eller nån kanske har ett recept på bovete-pannkakor?? :)

---------------------------------------------------------
Inatt ska jag jobba 24-10. Hoppas det går bra, det är lite trassligt med sovplatserna där så jag hoppas jag kan få ett ostört hörn nånstans. Det är så dåligt betalt på nätterna så jag tänker inte vara vaken i onödan.

Imorgon ska jag jobba samma tid, så det blir 2 hektiska dagar, men då på fredag när jag kommer hem ska jag sova..massor! Hoppas bara jag kan sova ordenligt till lördagen så jag inte är helt slut när vi ska till hotellet.

----------------------------------------------------------------------

Satt och funderade på nån bra låt jag kunde spela idag, men är helt blank i skallen, ska nog vila lite tror jag, så det får bli en favorit jag lagt ut tidigare, men som jag bara älskar.. kan vara en av de topp-5 bästa låtarna jag hört i mitt liv..


Jimmy Dee & The Offbeats - Henrietta

En av deras andra låtar - You're Late Miss Kate, finns också på youtube, är också med på favoritlistan.. underbart.. har försökt på tag på skiva med de låtarna, men hittar dem aldrig.. de hade på Enviken records, men skulle skickas från leverantören,men de dök aldrig upp endå.. Så jag får klara mig med youtube när jag får abstinens..

------------------------------------------------------------------------

Jag satt och klurade lite på bröllopet idag - igen. Svårt att tänka på annat tror jag ;) Men på dukning. Ingen fara med det tänkte jag men..det ska jag nog fundera över om det är så enkelt egentligen. Jag har ju ideér om färger och lite sånt, men det är ju lite annat också som ska fixas. *suck* Kan inget vara enkelt? Förr, på den tiden när jag inte ville gifta mig, så fnissade jag och hånade dem som satt och planerade sina bröllop i detalj och tyckte det var så fånigt.. ajajaj..så ska man inte göra. För nu sitter jag här själv med sånt jag aldrig trodde jag skulle fundera över...

------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: