söndag 19 oktober 2008

Home again

Trevligt!

Ja det var jättetrevligt på hotellet, men lite besvikelser var det.. Det var två separata sängar ist för dubbelsäng.. tycker det var lite dåligt när man beställt dubbelrum för två.. men men, det gick att skjuta ihop dem och det gick ganska bra endå. Sen stod det i broschyren att det skulle vara inrett i nordisk ljus stil. Haha, ja det var mörkröda heltäckningsmattor och mahognymöbler. Inte speciellt ljust ;)

Jaja det var trevligt, det var ju sällskapet som räknades =P. Vi var ner till restaurangen och åt en god sallad också, den var underbar!

Tittade på dansbandskampen också, det skulle jag aldrig tänkt mig förut, men med en sambo som gillar det får man ju offra sig lite, och nu tycker jag det är helt ok.
Rätt band som gick vidare också tycker jag. De var endå de mest rutinerade och de bästa musikerna. Det ena bandet, Kändiz orkester, var ju inte nån höjdare. Usch att skämma ut sig i TV på det viset. Jag skulle kanske ha insett att jag inte kunde sjunga innan jag gick med på att vara med i TV. Men det är ju jag det.

---------------------------------------------------------------

Music

Ja det får väl bli en dansbandlåt idag då! Men det blir en klassiker, lite mer sån stil jag gillar...



-------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag gå ut i solen ett tag och leka med missarna!
Hoppas helgen var bra!


Inga kommentarer: