måndag 27 oktober 2008

Bad Hair Day

Oh my lord..

Hehe, ja jag åkte ner på affären idag och tänkte att jag skulle inhandla lite blondering till håret! Jag har ju färgat det ett par år nu och tänkte att jag skulle återgå till min naturliga hårfärg ett tag, så jag vet vilken variant jag ska ha till bröllopet. Men ja, resultatet blev som förväntat skulle jag kunna säga. Morot. Med blond hårbotten. Men det får vara så nu ett tag. Ska låta håret vila och sen blir det en körare till.

Annars har det varit en lugn dag men har varit så stel! Segt att resa sig idag! Därför har jag suttit på rumpan nästan hela dan ;)

-----------------------------------------------------------------
Music

Jag lyssnar ju sällan på ny music, men om det blir det så är de ofta influerat av äldre stilar. Förutom när det gäller hårdrock då (som mustasch). Men det jag skulle komma fram till var att jag endå har lite favoriter bland nya band. Så tex dessa;

Franz Ferdinand

Take Me Out

-------------------------------------------------------

Idag blir det bovete-pannkakor! Hoppas det blir bra, har bara gjort dem nån gång inan , och bara till mig själv, så nu ska jag ju utöka receptet, få se hur det går!

Ja, nu ska jag slänga in en till vedpinne i kaminen!




Inga kommentarer: