fredag 24 oktober 2008

Surf!

Jag diggar..

Ja jag gillar vekligen surf! MEN, jag kan inte lyssna på det en hel kväll, då intrumental musik i längden blir tråkig. Surf är skitcoolt, och det ska avnjutas nån låt i taget.

Lägger ut både ett nytt band och ett lite äldre;

Surfin' Gorillas


Och så surf legenden Dick Dale;


----------------------------------------------------------------------------

Idag blir det lugnt tror jag, ska ringa en vigselförrättare ikväll! Hoppas på napp och att det går bra!

Annars blir det nog bara slapp framför Tv:n och en stooor kopp te tror jag! Jag har köpt färsk ingefära nu som jag river ner lite grand i teet, och det har varit jättegott! Jag dricker ju bara örtte, och till ingefäran har jag blandat lite! Dels har jag en blandning av kanel och pepparmynta, och sen kanel och pepparyna! Båda blandningarna går till bra! Men viktigt är att bara ta en halv tesked till en kanna, för den är ju ganska stark...

-------------------------------------------------------------------------------

Längtar till nästa helg också.. Då Ska jag på fredagen träffa alla de giftassugna tjejerna igen över lite tacos, och sen på lördag är det ju Halloween! Då blir det lite rocka av i Uddevalla! Hoppas på en skoj kväll, för banden var ingen höjdare, men hoppas på att det kan bli en skoj kväll endå.

Blir nog min nya svarta klänning jag köpte, tror inte jag tar min fina röda jag hade på bröllopet i sommar, den vill jag inte riskera att få ölstänk på. Det kommer nog bli ordentlig fart på grabbarna i bilen, så jag tar det säkra före det osäkra.

Nä nu får jag ta tag i mig själv och gå och duscha, har fått vila nu ett par timmar efter jobbet, så det är jag nöjd med.

Ha det bra! Trevlig helg!


Inga kommentarer: