onsdag 29 oktober 2008

A Diner!

Åh vad jag saknar ett riktigt härligt fikaställe! Jag önskar att det kunde finnas ett riktigt sånt amerikanskt "diner" nånstans! Jag har ju inte bott här på västkusten så länge och vet inte om det finns nåt sånt här.. nån som har nåt tips??

Man kan ju iaf titta på dessa och drömma;





------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag tvättat och diskat, känns bra det! Sen har jag fått prata med en väninna i telefon också! det var ett tag sen och väldigt trevligt!

Nu längtar jag till helgen! Dels tacokväll med tjejerna på fredag, men förhoppningsvis även lite rock på lördag! Tyvärr ändrade sig våran medresenär(med bil) så vi får fundera på att åka med nån annan. Vår bil är ju undanställd med knack i motorn, så den blir det inget av nu.
Jag har ju redan testat outfits för lördagen! men vet inte vad jag ska ha ännu...

-------------------------------------------

Ropade in en snygg topp idag på tradera!



----------------------------------------------

Idag har jag poppat stereo på högsta volym! Blev faktiskt denna!


Gary Moore - Movin' On

-------------------------------------------------------

Nu ska jag sätta igång med middagen! Blir fisk, räkor och spenat i en härlig gryta! So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju världens lyx som bor på Västkusten, för du kan ju besöka Egg & Milk i GBG!! Superskönt ställe i klassisk diner-stil!

Anonym sa...

Osäker på vart det ligger, men en snabb Googling borde lösa det problemet! :)

Anonym sa...

Osäker på vart det ligger, men en snabb Googling borde lösa det problemet! :)