tisdag 11 januari 2011

Yawning…

 

Trött som få idag. Tussan vred och vände sig och drömde mardrömmar halva natten så det blev inte mycket sova av.. Hon somnade och sov faktiskt bra nu på morgonen, men då var jag på spänn för att hon skulle vakna snart.. men hon klarade faktiskt sig 12 timmar i natt utan mat så hon fick frukost vid 0930. Men sen somnade hon nu igen vid 11, men jag uppskattar att få äta frukost och dricka kaffe i lugn och ro så det där med att sova får vänta till kvällen ;-)

Nu känner jag verkligen att det skulle vara trevligt att få komma ut på lite rocknroll! Träffa folk och höra god musik..aaaah…. Menmen, det kommer väl..nån gång.. ;-)

Idag är jag så där jobbigt stel och har ont fasen överallt, det är nog för att jag sovit dåligt, då blir det mesta kass. Undra varför egentligen?

Idag bjuder jag på en bluesdänga, längesen nu!

 

Inga kommentarer: