söndag 16 januari 2011

I Love Him

Jag är en väldigt lyckosam kvinna jag!

Efter att jag spytt galla ur mig här på bloggen så började jag tänka och fundera och när mannen kom hem så pratade vi om detta om att jag mådde lite dåligt av att bara sitta hemma.

Så då tyckte han att vi skulle göra en lite utflykt idag och att jag skulle ta och slita med mig alla de där presentkorten jag haft skräpandes i en låda utan att ha kommit iväg, och faktiskt fått shoppat lite! Så sagt och gjort, vi åkte till en grannstad och jag handlade lite, mest till tussan, men det var ju skoj att komma ut!

Sen så hittade jag att de har bebissagostunder här i byn från och med februari, så det ska vi börja gå på! Och maken kom ju på att hans väns fru tränar ju en gång i veckan på gymmet här och kanske att jag kunde haka på? Så det ska jag kolla upp! Iallafall testa, om det fungerar med gym för min del, annars blir det ett Wii ;-)

Men nu känns det mycket bättre både i och med att jag kommit på fler aktiviteter, och att jag åter igen blivit påmind om vilken fin man jag har!

Imorgon ska jag göra ett långt inlägg om kroppen, hälsan och självförtroende! Så ni som läser kommer få ett långt inlägg att bita i ;-) Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

Zazzan sa...

Vad kul att du har hittat lite nya aktiviteter! Hoppas det funkar med gymmet, annars tycker jag verkligen att du ska unna dig ett wii.
Själv började jag på ryggympa (1 gång i veckan) i höstas, och det var verkligen skönt att komma igång och röra på sig lite. Mitt mål för denna terminen är att gå 1 eller 2 pass till i veckan. Eller börja promenera dagligen ifall jag inte hittar nåt mer pass som jag gillar och som funkar för mig. Men det är lite svårt med motivationen måste jag säga. Hoppas det ska bli bättring på den fronten nu när vi går mot ljusare tider! :-)
Kram på dig

Annie S sa...

Det var riktigt roligt att höra! :)

Kram