torsdag 6 januari 2011

Snow snow snow everywere

Ja jösses idag har det totalt kräksnöat, och töat. Suck. Skulle tydligen bli regn i helgen också. Då får det banne mig bli regn så snön försvinner,, för slask och elände är jag inte sugen på.

Idag har vi haft en städdag här hemma, pysslat och plockat och tussan har fått sig ett bad. Som hon firade med att kräka ner sig själv. Igen. Man får då aldrig känna lukten av nybadad bebis, hon kräks ständigt. Såna där sura äckliga uppkast. Jaja det går väl över det nån gång.

Annars så har det var en slappdag, jag har sprungit i typ nattlinne och leggings hela dan hehe.

Mår bra och känner mig pigg, medicinen är ett underverk. Hörde i väntrummet igår en man som berättade att han haft Tysabri i 9 år och bara blivit bättre och bättre! Han gick tydligen med rullator från början, idag helt av egen maskin! Galet.

Kokade risgrynsgröt idag också som vi festade på här på kvällen. Gööött.

Nej nu ska det bli lite soffmys, sen sängen! Ha det gott!

1 kommentar:

Hanna sa...

Här snöa det som tusan idag, igår blåste det nästan storma och drev som attans! Tur man inte skulle nånstans.
Va roligt att du gilla julklappen :)
Den jag fick av dig är så gott som uppdrucken och uppäten ;)
Kramar