onsdag 12 januari 2011

Camera

Jag älskar att fota. Därmed inte sagt att jag är nån expert eller ens speciellt bra på det. Jag bara gillar att försöka att få till bilderna lite bättre än att bara knäppa av och hoppas på det bästa.

Ännu har jag inte fått haft tid att lära mig min nya kamera, bara fotat på de automatiska inställningarna, lite trist men det fungerar ju. Men jag ska försöka att ta mig tid att lära mig hur den fungerar och kanske få till lite intressantare bilder. Just nu längtar jag till sommaren så jag får fota lite coola bilar och kanske en människa eller två ;-)

IMG_1060

-----

Funderar mycket på badrummet nu och vilken stil man ska ha, det är svårt! Där det inte är svårt är i vardagsrummet, som vi ska göra iordning..sen efter allt annat. Men tankarna gnor ju även kring det. Det blir en skön 50´s känsla på rummet, med alla våra favoritmöbler o.s.v Har tittat lite på tapeter och hittat en cool..

  Kanske är den lite för rörig och markant i sitt mönster, men som fondvägg kanske, och det är eg bara 2 väggar som ska tapetseras, så det kan fungera! Fanns HÄR.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Skulle absolut funka som fondvägg tror jag :)
och jag har då absolut inte heller lärt mig alla fina finesser min kamera, men det blir väl nån gång :)
Kram

Elina sa...

Håller med ovanstående, ett helt rum skulle bli lite too much men den var ruskigt snygg!