måndag 3 januari 2011

New Year!

Ja så var man åter hemma igen och vardagen ska väl infinna sig ;-)

Har haft en jättemysig jul/nyår hos min mamma och hennes sambo. Vi har ätit massa god mat, massa gott godis och mest slappat och njutit. Tog nån promenad med tussan och det gick jättebra, fast det var lite kallt. Men med ett gäng filtar i vagnen så tror jag att hon trivdes, hon sov som en stock varje gång vi kom ut ;-)

Hennes första jul var det ju och trots detta så fick hon inte mycket julklappar. Skönt och bra, ho har för dte första ingen behållning direkt av att få massa prylar nu, och det finns ingen anledning till att tömma plånböckerna för henens skull. Nästa år förstår hon lite mer och man kan ge lite mer leksaker kanske hon förstår.

Av sin mormor fick hon en mjuk pyramid med figurer och spegel, den älskar hon! En lagom julklapp!

Jag har ju gjort en “årskrönika” till varje nyår men det struntar jag i, har inte tid med det i år, av förklariga skäl!

Så den stora grejen 2010 var ju såklart att jag blev mamma! Det underbaraste jag vart med om och även om jag hade en otroligt jobbig graviditet så var det verkligen en fin belöning man fick, som gjorde det hela värt.

Lite bilder på jul/nyår kommer!

God fortsättning allesammans!

1 kommentar:

anouk - En Rookiemammas vardag sa...

sv: Det tycker jag verkligen. Jag betalar 109kr/mpnaden men om man redan ör kund hos if så bet man bara 89! SKitbilligt ju! Vilket som så kommer man inte ens upp i kostnaden för vad stolen kostar under den tid man hyr! Och BeSafe ÄR den bästa stolen. I alla test har den vunnit så det rekomenderar jag verkligen:)