söndag 9 januari 2011

Sunday

Så var den helgen snart över ;-) det blev ingen duschkabin, den hade gått sönder vid isärmontering!

Men vi hamnade hos ett par vänner på kvällen istället och spelade lite Wii, och jag fick ett habegär av spelet Fit. Jättebra för mig ju som har svårt att ta mig iväg och träna, och kan ta det när jag kan, orkar och anpassa svårhetsgrad efter mig själv. Och det kostar ju typ som ett gymkort, fast på egna villkor och det är ju helt toppen!

*skriver in det i önskelistan för 2011*

Vi ska ju till Ullared nu i februari,det ska bli väldigt skoj! Hoppas på att det är lite folk som det vart de andra gångerna vi varit där, fast nu kommer det bli på en lördag, så man får väl se. hatar att trängas med folk!

Igår fick vi lite vänner på besök och sen hade vi svärföräldrarna på middag och det var trevligt som alltid. På menyn stod plommonspäckad karréstek, gräddsås och potatis, till efterrätt var det melon/banansallad med chokladgrädde. Mums.

Elvis hade ju födelsedag igår men jag hade inte tid att blogga så idag blir det en av mina favoritlåtar!

Inga kommentarer: