torsdag 20 januari 2011

Babyshop

Säga vad man vill om Babyshop, men lång leveranstid  har de inte! Jag beställde ju overallen på tisdag, och den kom igår! WOW! Vilken service! Rekommenderas varmt att beställa därifrån!

---

I natt sov jag kasst igen, fasen vad irriterande. Sen funderar jag på varför tösen stökar så väldans. Hon har ju sovit som en prinsessa fram tills hon blev 4mån ungefär, sen des har det stökats och bökats på nätterna och hon vaknar av mardrömmar eller nåt, hon gråter till lite iaf. Man får stoppa i nappen 100gggr känns det som och det slutar alltid med att hon får sova i sängen med mamma..

Det är jättemysigt att sova med henne, men det gör lite ont i  kroppen av att ligga så still och jag tänker så att man inte gör henne/oss en otjänst så att hon inte vill sova själv sen? jaja än så länge går det ju bra hon är ju inte så gammal.

I helgen ska vi ut och kika på lite badrumsmaterial och titta på duschkabiner o.s.v. Kul!

Snart blir tösen 6 månader också. Jösses. När man tänker på det så är det lite skrämmande att hon går till sommaren. Min lilla tjej! Min bebis!! ;-)

27Bara nån vecka gammal…

Inga kommentarer: