måndag 24 januari 2011

Great Day

Efter att ha dränkt mig i självömkan de senaste dagarna, haft dåligt samvete för det och varit allmänt bitter på kroppen så hade jag en toppendag igår! Jag var pigg, gick hela dagen med make och barn och tittade på duschkabiner, bänkskivor och så handlade vi ett Wii! Nu har jag funderat ett tag och jag tyckte att det skulle vara en bra idé!

Och det var det minsann! Jag spelade i flera timmar när jag kom hem ;-) Jag installerade det på en gång när vi kom hem och sen var det fullt ös ;-) Maken tog hand om tösen så jag fick leka lite.

Jag köpte ju ett sånt Fit Plus, så jag testade lite olika träningar och kunde lägga upp ett personligt program, så det ska jag köra nu varje dag så får vi se vart det tar mig!

Skönt var det också att kunna göra lite jobbiga saker, och känna mig trött och slut, utan att vara mitt i en promenad ute i skogen, panikkissenödig mitt på ett köpcentra eller nåt annat jobbigt. Utan bara lek i hemmets lugna vrå, samtidigt som man fick använda kroppen.

I veckan ska det bli föräldragrupp och tösens 6mån-check.

See Ya!

Inga kommentarer: