lördag 15 januari 2011

Hot Water

Ja när man har en liten här hemma vore ju vattenkokare smidigast. men vi bor så litet och köket är fullt in i minsta vrå så en till köksapparat går bara inte! Men vi har nyss fått in en diskmaskin endå och den ville ju inte fungera (vadå typiskt) så den ska väl bli lagad på tisdag så då blir ju diskbänken fri ialla fall så då får man nog ta och köpa sig en kokare, men det blir bara nåt billigt skit som gör sin funktion så länge. Men när jag googlade hittade jag dessa coola från kenwood.

Vadå vill ha. Fasen också.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Det är ganska otroligt hur fint de kan få till sånna fula prylar nu för tiden :)
Mycke man vill ha bara pga hur de ser ut och inte dess funktion :)
Vi har en finfin vattenkokare från Bosch :)
Kram

Hanna sa...

Sv;
Jag har ingen aning, men det står 3-6 månader på beskrivningen.
Det skulle nog gå bra att göra den större tror jag.
Jag kan mäta den om du vill?

Annie S sa...

Oj, den där till vänster i bild var ju bara för snygg! Vill ha! Jag har letat efter en vattenkokare som visslar när vattnet kokar, tycker det skulle vara så mysigt. Men kanske man blir tokig på ljudet efter en tid. :P