onsdag 10 november 2010

Once a Day

Ja denna lista cirkulerar som en löpeld och verkar faktiskt riktigt rolig! Så även jag ska köra på! Dock blir det en liten paus över helgen…

  1. Presentera dig själv
  2. Min första kärlek
  3. Mina föräldrar
  4. Det här åt jag idag
  5. Vad är kärlek?
  6. Min dag
  7. Min bästa vän
  8. Ett ögonblick
  9. Min tro
  10. Det här hade jag på mig idag
  11. Mina syskon
  12. I min handväska
  13. Den här veckan
  14. Vad hade jag på mig idag?
  15. Mina drömmar
  16. Min första kyss
  17. Mitt favoritminne
  18. Min favoritfödelsedag
  19. Det här ångrar jag
  20. Den här månaden
  21. Ett annat ögonblick
  22. Det här upprör mig
  23. Det här får mig att må bättre
  24. Det här får mig att gråta
  25. En första
  26. Mina rädslor
  27. Min favoritplats
  28. Det här saknar jag
  29. Mina ambitioner
  30. Ett sista ögonblick

-------------

1. Jag är en rätt så glad tjej med mycket optimism, trots att jag är en orolig själ som oroar mig för det mesta. Jag har pluggat friskvård samt homeopati. Jag älskar musik i alla former, dock mest rockabilly, swing och blues. Jag har spelat gitarr och trummor. Lever med man, vår 3,5mån dotter och 3 katter i liten villa lite avsides utanför en mindre tätort. Älskar foto och kan ligga och kräla i lera för att få den bilden jag vill ha… Älskar att doppa kakor i hett kaffe och är helt förälskad i julen.

2 kommentarer:

anouk - En Rookiemammas vardag sa...

Vad roligt att du hakar på!:D

Jag älskar också julen... Fast ingen längtan i år..? konstigt.

Angelica sa...

Å en lista! Jag testar den jag också! =)