måndag 29 november 2010

Good Morning!

Go morron go morron. Usch vad kallt det är. 17 grader har jag här inne nu, men har precis börjat att elda upp värmen lite. När det är så här kallt blir jag så himla ryckig, som en jäkla robot. armarna ruskar när jag ska göra nåt och benen spattar, drygt är det.

Jag har inte hunnit med den där listan men punkten som jag  var på är “den här veckan” och den passa väl såhär på en måndag endå.. men samtidigt inte, för just denna veckan ska jag inte göra nånting alls! Inget inplanerat eller bokat! Jo köpa ett minneskort till den nya systemkameran så jag får börja att använda den nån gång!!!!

Ska verkligen också titta på vad jag ska ha på mig på den där jäkla julfesten..det har blivit en fix idé det där.

Lämnar er med en riktigt god låt! Ha det!

Inga kommentarer: