söndag 21 november 2010

My Best Friend

Nr7, min bästa vän.

Min man.  Ja han är min bästa och närmsta vän. Jag har aldrig haft nån bästis när jag var liten , heller inte nån jättenära vän under uppväxten som man kunnat ringa i vått och torrt eller kunnat lita 500% på.

Sen har jag såklart har vänner jag hållt väldigt kära, och jag har idag ett par som jag verkligen gillar, som jag delar mycket med, men de bor långt borta och är inga jag bara kan ringa “sådär”.

SÅ, min man är min bäste vän, han ställer alltid upp, han lyssnar på alla mina problem och han stöttar mig i svåra val. han respekterar mig och älskar mig och vi delar nästan alla våra intressen ihop.

----------

Tösen har börjat att få sitta i matstolen nu i korta stunder! Hon älskar det! Hon vill ju ha saker att göra HELA TIDEN och kräver uppmärksamhet 24/7 så att få sitta i stolen och titta på när vi äter är ett sant nöje!

DSC09025

1 kommentar:

anouk - En Rookiemammas vardag sa...

Åh vad fin hon ärD Roligt o sitta i stolen:) Jag måste också köpa en snart:)

Haha ja, snyggo bild. Råkade dock publicera den för tidigt- tänkte posta den imorrn istället.

Jo jag har faktiskt redan arit på första guppen. var givande gaktiskt. många som pratade och så:) Har ni börjat med smakportioner än?
kram