onsdag 17 november 2010

I want this!!

Jag lyckas sällan komma på vad jag vill ha i julklapp eller födelsedagspresenter. Grunden ligger i att jag inte vill begära nåt, inte verka girig på nåt vis. Jätteknepigt är det. Ännu konstigare är att när jag väl kommer på nåt är det jättedyra saker..*suck*

Nu vill jag ha detta;

  1. En digital systemkamera
  2. Fotografering och styling hos retrodeluxe
  3. Ny klänning från Vivien
  4. Byxor från Dansskor (ett par hängselbyxor)
  5. En fotoskrivare

Ja så jag får nog inget utav det. Men jag vill ha och trånar!

1 kommentar:

Annie S sa...

Jag har samma "problem" när det kommer till julklappar och presenter. Ofta är det också så att det jag skulle vilja ha inte egentligen är något jag behöver så då blir det inte att man önskar sig det. Och kanske drömmen om sakerna är bättre än att ha dem. :)