torsdag 25 november 2010

The List

 

Dessa är nu kvar på listan;

  • Mina syskon (är ensambarn) Vad jag ville bli när jag var liten

  • I min handväska Vardagslyx

  • Den här veckan

  • Vad hade jag på mig idag? Självporträtt

  • Mina drömmar

  • Min första kyss

  • Mitt favoritminne

  • Min favoritfödelsedag  Mina dåliga sidor

  • Det här ångrar jag

  • Den här månaden Mina bra sidor

  • Ett annat ögonblick Mina förebilder

  • Det här upprör mig

  • Det här får mig att må bättre bra

  • Det här får mig att gråta

  • En första Det här ska jag bli när jag blir stor

  • Mina rädslor

  • Min favoritplats

  • Det här saknar jag

  • Mina ambitioner

  • Ett sista ögonblick Mitt bästa råd

  • Men nu såg jag att Anouk anammat Lady Dahmers egna variant, och den hade ju också massa intressanta poster..

    Så jag gör nog som så att jag byter ut ett par jag också! För det är ju ett par riktigt tråkiga poster, och upprepning dessutom…

    -----------------

    Vad jag ville bli när jag var liten..

    Jag ville bli mycket. Inredningsarkitekt var nåt jag drömde om. Få dekorera och inreda folks hem.

    Jag ville bli arkeolog och få gräva fram dinosarieskelett..

    Och jag ville bli författare. Få fantisera fram en värld, en historia och att folk skulle få läsa den och dela min värld.

    Inga kommentarer: