tisdag 30 november 2010

Heat

Ja lite hetta saknar man ;-) I somras klagade man på den oliidliga värmen och nu klagar man över den biitande kylan ;-)

Eldar för glatta livet, kallt som attan här just nu. –14 ute och ett vackert soligt vinterlandskap omger oss.

Lilla tussan sover i sitt babygym. Hon låg i det i 5min och gnydde lite medan jag åt frukost och jag tänkte att hon kunde iaf försöka att roa sig i 5 min. men så blev det tyst, och då sov hon ;-) Hon brukar sova ett tag på förmiddagen men inte i gymmet, det ska vara sittern, det är det bästa i vanliga fall ;-) Hon har börjat att rucka lite på våra rutiner, de få som fanns.

Har en period vid 03 på natten då hon stökar men det räcker att stoppa i nappen, iallafall har det fungerat hittills. Sen går vi upp vid 06-07 och äter och byter blöja men sen myser vi i sängen och då sover vi till 09-10 tiden. Sen mat och blöjor igen och lite bus, men sen sover hon igen ett par timmar. Hon är en trött tjej hon.

Oroar mig lite för det här levervärdet men de har ju inte ringt ä så de kan ju inte ha hittat felet än iaf. I värsta scenariot får jag sluta med medicinen, det vill jag INTE. Mår så jäkla bra av den!

--------------

En om dagen; Självporträtt

Ok, hur ska man tolka denna, ett kort? Ja, jag kan bjuda på ett kort, men det blir ingen supersminkad redo-för-fest variant, för redo för fest är det sista jag är ;-) Jag är sunkoman men bebisspy på tröjan och otvättat hår. men här är en bild på hur det brukar se ut när lillan sover, en kopp kaffe och en stunds reflektion.                  I pyjamasbyxor.

DSC09168

Inga kommentarer: