lördag 6 november 2010

The Eyes

Fredagen spenderades framför tvn och en påse naturgodis, mycket trevligt ;-)

Idag har vi vart och fyndat lampor, hälsat på tösens farmor & farfar och umgåtts med vänner nu på kvällskvisten, en hektisk dag!

Jag tror jag har märkt av medicinen lite nu! Jag kom på att jag inte har lika svårt att läsa texten på tvn på kvällarna som varit lite drygt i det sista! Så synen verkar ha ändrats till det bättre! Redan liksom!

Men kroppen har vart lite anings trött, men det beror på att jag sovit illa. Men jag känner mig pigg i knoppen, har orkat med lite städning och sådär, himla skönt! Går det såhär bar efter en vecka, ja då hoppas jag på underverk om några månader ;-)

Ang dieten som jag skulle testa så kom jag på att det nog är bäst att vänta lite med den, så jag får känna efter vad medicinen gör med mig, så jag kan känna vad maten gör, så att man inte funderar.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: