fredag 26 november 2010

My Liver

Tog prover idag, men idag lät det inte riktigt lika allvarligt mer än att det var förhöjda värden de ville ha koll på.

Så nu ska jag testa mig varje vecka för att se vad som är på G.

Annars så är det väl en bra dag, har plockat fram julpyntet och inventerat det, ska storstäda mer ikväll när T kan passa Tussan, vill inte dammsuga och fara när hon ligger och är arg, just nu sover hon men det får hon gärna göra lite till ;-) Måste få i mig lunch.

--------------

Dagens listpunkt; Vardagslyx.

Vardagslyx för mig är att ta en skiva ljust bröd och doppa i varmt te på kvällen framför nåt bra program/film. Eller en bit choklad till kaffet och en bra tidning.

Men vardagslyx har ju ändrat form sen man fick barn, nu är även en varm dusch utan stress, att få åka på affären själv och att slappa i sängen  en stor lyx.

----------------

Jo gårdagens listpunkt jag hade ändrat är egentligen inte helt sann. Jag har 2 halvbröder men vi har väl egentligen ingen relation, vi känner inte varandra, så det är svårt att skriva så många rader om dem ;-)

1 kommentar:

Jenny sa...

Vardagslyx, älskar vardagslyx:) Att få mysa i soffan med min älskling med en kopp te och tända ljus som lyser i rummet. Att få vara ledig från jobbet en dag mitt i veckan & bara göra precis vad jag vill... Listan kan göras lång:) Vilken kul lista du hittat:)