torsdag 4 november 2010

It Hurts

GAAH vad ont jag börjar att få i nacke och axlar, fy. Nackspärren är inte långt borta och jag har fått svårt att lyfta armarna speciellt högt. Att bära runt på bebis tar på krafterna! Väntar på en bärsjal med posten men den har hittills lyst med sin frånvaro, få se om den vill dyka upp…

En låt jag spelar mycket nu ;

----------------

Händer inte så mycket just nu, har fått frågan av mina nära och kära vad jag vill ha när jag fyller år, men jag vet inte! Tycker inte jag är i behov av nåt eller nåt annat jag vill ha.. nån skiva kanske..? Det finns ju massa fina kläder,  men när ska man ha dem liksom? Jag går här i mina mjukisar och bebisnerkräkta t-shirt och går sällan nånstans, speciellt inte nånstans där jag skulle behöva en ny fräck klänning.. Så vad ska man önska sig? Finns bara en sak jag skulle vilja ha just nu, men det är så dyrt så det vill jag inte att nån ska behöva köpa, en digital systemkamera! Jag har ju bara en vanlig digital och en gammal systemkamera, och det är lite drygt med de där rullarna och att man inte ser resultatet förren man fått hem korten och de kan ju ha blitt skit allesammans, men man får ju betala för det endå.. *suck* (bortskämd med tekniken ;-) )

Snart jul också! Jag älskar julen, så underbart! Speciellt nu när man fått barn, det ska bli så härligt med alla julbak, pysslande och mys med tända ljus och julmusik i stereon :-)

Inga kommentarer: