onsdag 24 november 2010

My Birthday!

Hurra hurra för mig ;-)

Dagen började fint, jag fick paket i sängen av min käre man :-)

EN DIGITAL SYSTEMKAMERA!!! Tjoooohooo!

Canon EOS 500D

-------------

Har haft en toppendag idag! Har vart på sjukan och fått mitt Tysabri-dropp, ätit smarrig bakelse och druckit kaffe och nu ska vi till att äta middag, blir kycklingfilé med  ugnsbakad sötpotatis & palsternacka.

Sen fick jag jättefina stickade presenter av min käraste långt-borta-vän! Såå många kramar till henne!

Återkommer med dagens “En om dagen”.

5 kommentarer:

Karolina sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att din dag har varit toppen!

Kram Karolina

Zazzan sa...

Grattis på din dag! Det var minsann ingen dålig present från maken. :-)

Madeleine sa...

Grattis! :)

Trasdockan sa...

Wiiieeee, stort grattis i efterskott! Å jisses vilken underbar present.

Jag har ingen bromsmedicin alls, då mina skov är ganska lugna av sig. Men funderar på att börja igen då jag måste tänka lite mer framåt i tiden. Ingen vet ju hur det blir längre fram.

Kram på dig!

Annie S sa...

Försenade grattisar på födelsedagen! Låter som att du hade en riktigt bra dag, och vilken present. Ser du man kan visst få det man önskar sig. :D

Kram Annie