lördag 20 november 2010

My Day

Dags för nr 6, Min dag!

Kl06 började tussan stöka och T stoppade in nappen. jag sov. Detta skedde tydligen flera ggr och jag sov. Jag vaknade kl07 och stoppade in nappen och tänkte somna om, precis som tussan, men då kom T in och säger att hon stökat så länge att han ledsnat och gjort mat och nu skulle hon minsann upp ;-)

Jag somnade om.

Kl10 vaknade ja igen och då klev jag upp, tussan låg i sin vagga och snusade. jag satte mig vid tvn och kollade nyhetsmorgon i en 30 min när T diskade, tills tussen vaknade och då fick hon ligga i min famn och hon somnade och sov till 1145, då jag var tvungen att äta frukost, men hon sov vidare i sittern tills jag fick matat henne och bytt lite blöja.

Sen vid 14tiden så åkte jag ner på torget och shoppade ursöta kläder till tussan..som vanligt. jag kan inte gå förbi den där jäklarns affären utan att köpa nåt. Fy på mig.

Vid 16åt vi middag, fläskfile med potatis och sås. T skulle iväg på kalas och vi spelade lite musik och laddade inför hans avfärd ;-) Vid 17 kom D och drack lite kaffe och skjutsade T till kalaset.

Nu sover tussan i sittern igen och jag bloggar, sen ska jag titta lite på tv, gosa med henne och äta godis :-) Hoppas på en bra film på tv sen.

Sen vid 22-23 tröttnar jag och lägger tussan i vaggan och jag löser korsord i sängen och inväntar gubben!

DSC09044Mina fina fynd ;-)

Inga kommentarer: