torsdag 11 november 2010

Gosh

Jösses. Packningen alltså. Jag vet allvarligt inte hur mycket kläder jag behöver ta med tilltussan. Min mamma har ju ingen torktumlare så man kan ju inte göra nån jättesnabb tvätt ifall det tryter heller.. och så mycket som den här damen kräks så kan det ju gå åt 4 pyjamasar på en kväll.

Ska iaf bli helt underbart att få åka upp, få se hur de byggt om huset (de var inte klar när vi var där i midsommar sist), och bara få lite miljöombyte! Trots att jag inte bott där nån gång, eftersom min mor med sambo flyttade dit när jag var vuxen, så känns det hemma. Huset har en väldigt skön känsla och man känner sig trygg där. Mysigt!

Nej jag får ta tag i packning och andra förberedelser, vi ska åka i ottan imorgon, har många timmar i bil framför oss!

------

En om Dagen;

2.Min första kärlek.

Hm, undrar vilken det var egentligen, men jag tror det kan ha varit grannen till mormor och morfar när jag var typ 4-5 år ;-) Vi umgicks massor, finns kort där vi pussas också, hihi så sött.

--------

Lite musik blir det innan jag lämnar er över helgen! Ha en underbar helg alla ni som läser! See Ya!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja de gick ju bra och det känns otroligt skönt :)

Hoppas resan går bra imorgon och att ni inte råka i nå oväder eller så.
Kramar!!