måndag 30 november 2009

haha!

Ja det var så som jag sagt hela tiden! Angående massvaccinationen, så verkar WHO's chef inblandad i läkemedelsindustrin och kommiten som hon får råd från är hemlig..

Ja det sitter alltid i pengar och jag hoppas nu verkligen inte detta vaccin är så farligt som det låter. Att deras pengakåta hjärnor glömt empatin för världens befolkning.

Jag har nu läst om ansiktsförlamningar, missfall, koma och andra otäckheter. De stora effekterna kommer att visa sig inom några år...


2 kommentarer:

messan sa...

Ja, fy det låter mycket skrämmande! Vi får väl se vad jag får för konstig sjukdom i framtiden. Såg den med hjortron i....får ta den nästa gång för den såg god ut.
Kram

messan sa...

Du har så rätt så, visst är vi dåliga på att berömma oss själva också. Jag tror att det blir lättare om berömmer andra och på så sätt kan man berömma sig själv lite lättare.
Sov gott!