torsdag 12 november 2009

Travelling

Ja imorgon bär det av norrut! Då ska vi hälsa på min mor med sambo, samt åka på en trevlig 30+30 fest!

Tyvärr tror jag att jag fått ett nytt skov.. det surrar i ryggen och jag är dödstrött. Allt är tungt i kroppen och jag vill bara krypa ur skinnet och bli pigg igen.. hatar den känslan.

Men hoppas att det ska bli bra, men jag vet vart det brukar bära hän med denna känsla.. *suck*

Jag är helt utan bromsmedicin nu, därav skovet skulle jag tippa på, men jag mådde inget vidare med medicinen  heller, då kroppen bildade antikroppar mot den. Min kropp vill sköta sig själv helt enkelt.

Hoppas endå på en kul helg!

Har bränt en skiva med lite blandat godis som vi ska ha i bilen upp, det känns bra. Ska bara packa också, och städa lite så man slipper se röran när man kommer hem. Sen kanske jag får med mig en vän hem, det ska bli skoj om hon nu väljer att hänga med.

Sen ska jag få träffa en annan vän jag inte träffat på över 2 år! herregud vad tiden gått fort! Under tiden har hon både fått ett barn och är på g med en ny liten!

Idag jobbade jag  bara halvtid, för de skulle bort och då kunde jag åka hem, tack tack! Få se vad jag orkar imorgon, fortsätter det så här så blir det inget, åtminstone inte en hel dag…

Nä nu ska jag smälta maten och börja packa! Om jag inte hinner skriva mer så får ni ha en trevlig helg!

 

4 kommentarer:

messan sa...

Nä...jag vill inte tro på att det är ett skov. Jag väljer att tro på att det är någe annat som spökar i din kropp. Visst är dagarna upps and downs... Kram

Lady Thirty sa...

hoppas att du mår bättre och att ni fick en trevlig helg!

kramelikram

Jenny sa...

Hoppas du får tillbaka energin snart igen! Håller tummen hårt! Ha det så mysigt uppe i norr:) Bamsekram!

M. sa...

hej!
hoppas att allt är bra med dig denna måndag och att du har haft en bra helg :)

ta hand om dig! kramkram