torsdag 26 november 2009

A liiittle bit early..

Ja jag tjuvstartade julen igår hehe. Jag gjorde egen glögg och så satte jag upp lite julpynt och en julgardin :-)

Nu mitt i röran så kan jag ju inte pynta allt och hur som helst, men det som går är snart fixat, ska stryka ett par gardiner och nån duk idag, samt, om jag orkar, baka nåt mer till fikat i helgen. Annars får jag orka imorgon och handla lite..få se vad som blir..

I helgen blir det rock på Forshälla bygdegård! Hoppas verkligen jag orkar, är lite seg nu. Har förresten sjukskrivit mig till på måndag iaf, för då skulle jag få träffa en läkare, så får väl se vad denne säger då.

Nä jag ska ta tag i de där gardinerna nu, ha det gott!

Min önskeklapp i år (och alla andra år), give me please!

2 kommentarer:

Annie S sa...

Jag gillar verkligen din önskeklapp! Vilken skönhet! :) Förstår mycket väl att den ligger på din önskelista, skulle inte vara så illa att få den där som julklapp.

Ha det bra!
Annie

Karolina sa...

Grattis i efterskott!

Hoppas att du får det trevligt i Forshälla, vi kanske ses!

Kram Karolina