tisdag 3 november 2009

Interior Design

Ja man tittar mycket på tapeter, möbler, gardiner, och allt möjligt nu när man håller på att bygga nytt här hemma. I våran nya matplats är det lantligt som gäller… sen om det passar resten av vårat 70tals hus det struntar jag i ;-) Jag har alltid velat ha ett lantkök, så nu får det bli så! Vi ska ha gammeldags tapet, har fått hem en gammal  kökssoffa och i helgen köper vi bröstpanel! Var en snabbis på ikea härom helgen och hittade ett par kuddar som passar superperfekt! Tyvärr hittar jag dem inte på hemsidan, men hittade en grytvante i samma serie, så ni får en idé om hur kuddarna ser ut!

 

Så i köksdelen blir det lantligt, i vardagsrummet kommer det bli mer 50tal, lite som det är nu, fast kanske lite mer organiserat, hehe. Jag är ett fan av 17 olika stilar, så varje rum kommer få “sin” stil… Ja jag är konstig, men det har jag vetat länge ;-) Tur att jag har en man som gillar mina idéer och bara håller med, haha.

Inga kommentarer: