måndag 23 november 2009

Maybe a change..?

Jag är en mycket raslös person som måste ha förändring och nya saker planerat hela tiden. Hatar rutiner och vana.

Så nu tycker ju jag att jag haft samma blogg-utseende alldeles för länge.. men frågan är vad man ska byta till? Har så svårt att hitta snygga mallar ute på nätet, och jag har inte varken kunskap eller program att göra nåt sånt själv.. för jag vill endå att det ska vara fint, inte bara enkelt.

Kan nån ge mig tips? På sidor, färger whatever! Nåt bara som kan förändra..eller ska jag behålla den som den är?

2 kommentarer:

messan sa...

Jag tycker du har det fint hos dig! Lugn och skön bakgrund.
Jag har inte läst artikeln men ska läsa den och givetvis med lite kritiskt granskande.Bota...då måste man ju undra hur. Positivt är att forskningen går framåt och att det forskas så mycket som det gör.
Ullared hihi:)

Trasdockan sa...

Tycker du skall ha pricigt iallafall. Det passar så bra in på dig å din stil ;)Sen är det fint med. Tänker på dig då jag ser prickigt...hihi!