onsdag 18 november 2009

Could it be soon?

Ja nu vill jag ha helg, och låta arbetsdagarna gå över i ett svep. Jag ska gå till jobbet imorgon och då får man väl ta tjuren vid hornen, och verkligen fråga hur de vill ha det. Vill de bli av med mig får de bli det. De har haft assvårt med vikarier, och jag får knappt ringa mig sjuk kvällen innan, för det är för sent, så hur de ska lösa detta ska bli kul att se. På fredag är det julbord med jobbet, känns inte lika roligt längre..

I helgen ska vi snickra lite, det ska iaf bli kul! Få lite framsteg i bygget! Och sen fyller jag år på tisdag :-) Ska kanske har lite fika här hemma på söndag nästa vecka, det ska bli trevligt i så fall, blir ju lite adventsfika! Ska bjuda på glögg och pepparkakor, ska göra en pepparkakstryffel också! Men vi har inte bjudit nån än ;-)

I helgen när vi åkte massa bil spelades denna mycket;

--------------------

Idag tänkte jag eventuellt baka lite! Få se hur mycket jag orkar, måste vila och vara tipp topp på jobbet så de inte kan klaga på nåt. Men när jag blir lite stressad sover jag dåligt, och jag hade haft 2 såna nätter förra veckan så jag var ju inte mitt bästa, men tydligen får man inte ha dåliga dagar, för då ska man inte jobba i huvudtaget..(jag, bitter? Näää)

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: