onsdag 25 november 2009

Birthday

Ja igår så fyllde jag år! Det började fint då min käre man väckte mig och sa grattis =P Han frågade om jag ville ha min present, och det ville jag ju ;-) Så då fick jag slita presentpapper där i sängen hehe! Jag fick en jättefin bok jag önskat mig ett tag!

 

Sen hade vi långfrukost med nypressad juice. Sen åkte vi på en lanthandel och köpte en ekologisk kyckling för dyra pengar, men man gör ju inte sånt varje dag ;-) Sen handlade vi lister och sånt till huset på Bauhaus. Till middag blev det plommonspäckad karré med pepparsås och potatis. Till efterrätt hade vi en varsin moccabakelse som var supergod!

DSC05747

 

Kvällen avslutades med räkor! Supergott var det!

En skön dag helt enkelt!

7 kommentarer:

Johanna sa...

Aww va gulliga ni är :)
Och den boken fick Daniel av mej oxå för ett tag sen, mycket fina bilder i den och sånt där som man bara vill veta mer om och varför de blivit så.
Ha de gott!
Kram Johanna

Annie S sa...

Grattis i efterskott! Lät som om du hade en riktigt fin dag. :)

Ha det gott!
Annie

Madeleine sa...

Grattis i efterskott, damen! :)

Lilly Lee sa...

Tack för grattisarna!;-)

Sandy De Luxe sa...

Fin bok! Jag älskar också ödehus!

Jenny sa...

Vilken härlig dag du verkar haft:) Mysigt med födelsedagar!

Zazzan sa...

Grattis i efterskott! :-)
Den där boken är himla fin, har också funderat på att köpa den. :-)