måndag 9 november 2009

Testing

Ja jag hade lite tråkigt idag så jag testade att fixa i ordning håret lite nu efter att jag klippt det.. jag var rädd att jag inte skulle kunna göra nåt utav det som jag ville, men tyckte att det gick rätt bra. Jag brukar inte göra avancerade och perfekta pincurls eller rolls eller så, bara locka lite lätt och sätt upp med blommor, men nu när luggen blev lite annorlunda och mycket “smalare” än jagbrukar så var jag endå lite orolig…

Men jag fick knäppt några kort, bara för att se hur det blev, och tror jag ska överleva detta =p Fick bytt profilbild också, det var bra, nu när jag bytt hårfärg och allt…

DSC05589 - Kopia

5 kommentarer:

Vifsla sa...

Oj du ser ut som en docka! Vad söt!

Lilly Lee sa...

Oj, tack så mycket!

Madeleine sa...

härlig bild, och tjusig frisyr! :)

Elina sa...

Håller med ovanstående talare :)

Lilly Lee sa...

tack Madeleine & Elina!