måndag 23 november 2009

Sleepy..

Ja jag vaknade 11:25 idag! Det var rätt bra gjort ;-) Men kändes bra, känner mig utvilad faktiskt! men jag skulle ju ha ringt läkare och så idag, men missade telefontiden, så jag får ta nya tag då. Jag fyller förresten år imorogn, och vill helst inte sitta i ett väntrum då, men men det ska väl gå det med.

Min älskade man har tagit ledigt för att kunna vara hemma och fira mig! Han är så underbar! Jag fyller inte ens jämt, men han tycker väl att jag haft det lite kämpigt det sista så då ville han få mig lite gladare och det lyckas han med!

På söndag är det första advent! Längtar så efter att få pynta! Ska börja att baka lite i veckan också, för vi ska ha lite fika på söndag för familjen, iom min födelsedag. Så det blir en liten adventsfika! Så himla mysigt!

Nu ska jag göra nåt vettigt här hemma, ska tex äta nånting! Det ska jag börja med! Lyssna på god musik och vattna lite blommor sen  ;-)

Videon har man ingen anledning att se uppenbarligen, men lyssna går ju bra!

Reverend Horton Heat; Slow      

2 kommentarer:

Sandy De Luxe sa...

Grattis i förskott! Jag längtar också efter att få pynta men jag måste erkänna att jag har börjat lite i smyg.. =)

Vifsla sa...

Hurraaaaa hurraaaaa hurraaaaaaaaaaaaaaa!!!