torsdag 5 november 2009

Let's see..

Ja jag har varit bra skum i kroppen ett tag nu, vet inte vad det beror på riktigt, men jag har kört stenhårt med homeopatmedicinen nu, och idag började jag på ett nytt medel, och den går enligt beräkningarna, så jag har varit lite sämre idag, eller ja inte jättedålig, men jag har varit vääldigt trött, och mina fötter kallare än vanligt. Huvudvärken bultar som vanligt... Fast detta kommer ju att ge sig inom ett par dagar så då får man se hur jag mår.. ska bli spännande..

Imorgon är det fredag igen då! Helt galet, veckorna rusar värre är ett snälltåg.
Igår var vi och beställde våra tapeter, så vi ska få hämta dem imorgon! Så det står tapetsering på schemat i helgen!

Annars så blir det en lugn helg, det blir väl nån liten grogg kan tänkas, behöver en nu..

Idag snöade det också! Det var vitt på backen i en liten stund, bara jag hade åkt iväg till jobbet så var det borta..*suck* Tänk om man kunde få en vit jul??

 




3 kommentarer:

messan sa...

Spännande med nytt preparat! Tack för dina tummar, de hjälpte:)!

Ha en skön dag!
Kramar

Elina sa...

Det snöade hos oss igår också! Inte mycket men det blev åtminstone vitt. Idag har det mesta regnat bort, trist!

Zizzi sa...

Hoppas det hjälper med nya preparatet!