fredag 27 november 2009

A Music List

Jag kommer inte ihåg vems blogg jag inne på som hade en sån rolig lista! Om du läser detta får du ge dig till känna så du får credden ;-)

Det är alltså en lista med musik som skapat minnen i ens liv. Det behöver inte vara bra låtar, eller ens låtar som man har lust att lyssna på mer än nödvändigt, men de har satt spår! Jag tänkte jag skulle testa!

Life Is Life – Ungdomsdisco på folkan i Söderhamn. Insmugglad sprit och spyor i handfaten..aaah..tider det ;)

Om du var här; Tonårsrummet. Lite ångest, lite kul. Första pojkvännen, de första festerna..

When a blind man cries- Ungdomskärlek. Otrohet. Smygande. Intriger.

Dancing shoes- Vinterrock. Amazon. Skratt. Kallt. Värmande grogg..

Sudda sudda – Mamma önskade den i radion till mig när jag var liten…

Big Hunk of love- När jag satt inne på mitt rum och spelade tyst så tyst och njöt av fulla drag.

 

Det får räcka tror jag :-)

Inga kommentarer: