tisdag 10 november 2009

Shopping

I veckan har jag fått hem lite prylar jag beställt från nätet! Jag har börjat med alla julklappar, det känns väldigt bra! Alltid är jag ute i sista stund, men förhoppningsvis ska jag vara klar i tid detta år!

I år har jag t.o.m chans att shoppa en del julklappar på mellandagsrean, för vi ska ju upp till min mor på nyår! Så där kommer vi fira en lite retroaktiv julafton ;-)

Idag hade jag tänkt åka iväg och köpa en födelsedagspresent till en vän som fyller år i december, men vars fest vi ska på i helgen! Hon och hennes sambo fyller jämt, så det är fint kalas ordnat. Sen så fyller mammas sambo också i dagarna här, så han ska också få nåt!

Jag skulle vilja ha nån ny outfit att ha på mig inför rocken den 28:e, men jag får nog nöja mig med det jag har, för jag har ju faktiskt en hel del.. Men kvinna som man är vill man gärna ha nått nytt….

Spelar en låt här rätt ofta nu.. den går varm, den är så jäkla bra.. fungerar bra när man städar och fejar!

 

Nu ska jag klä på mig och åka och shoppa!

Inga kommentarer: