torsdag 19 november 2009

It’s OK

Jodå det gick ok på jobbet idag, fast jag retade upp mig på en grej dock. De hade åkt och hämtat spannen för att visa mig hur den såg ut. Jaha. Kul. Vad ska man säga?

Så imorgon jobbar jag med, och hänger med på jobbets julbord på kvällen. Utnyttjar att man blir bjuden på tjusigt ställe. Så ska jag ringa läkaren på måndag.. Känner endå att kroppen inte orkar just nu, hoppas på att mina andra planer också går i stöpet denna månad.

Vilket väder det har varit då! Igår blåste det och regnade som attan, och inte var det bättre idag, riktigt regntungt och disigt och spöregn på det..brrr….

Men så skulle vi ju på party på Forshälla bygdegård den 28:e men det sket sig, Thommy fick andra planer han inte kunde tacka nej till.. så det blir att sitta hemma framför TVn ensam ist. Då ska jag köpa massa godis och sura, hehe.

Igår bakade jag mitt havrebröd, med hirs, pumpafrön och tranbär i. Göttigt blev det!

Nu strax så ska det snickras lite, ska få sätta klart  brädor runt fönster och dörrhål…

Ha en go’ kväll!

1 kommentar:

Zazzan sa...

Va?! Hämtade dom verkligen spannen?! Det var det löjligaste jag hört. Varför liksom??? En del människor är verkligen märkliga alltså..