måndag 23 november 2009

Married

Visst ja, det har jag inte nämnt! Min svåger..(tror jag att det blir..)d.v.s min mans bror och hans tjej har gift sig! De smög med det de uslingarna! ;-) Och svärmor lyckades att hålla sig när vi frågade bara dan innan om de visste när de skulle gifta sig, haha.

De slog till snabbt inne på rådhuset med hans föräldrar som vittnen och åt god middag. Enkelt och skönt kan jag tänka mig!

Det var mycket att tänka på när vi gifte oss, fastän det var så litet. Själv måste jag ha ett projekt i hjärnan för att fungera, men alla vill inte ha det så.

Grattis till dem!!!

2 kommentarer:

messan sa...

Vad mysigt ni haft det i helgen! Vilka luringar som bara gifter sig så där:-). Jag skulle nog inte vilja gifta mig så...bröllopet är ju en stor fest och ett underbart minne för livet. Grattis till dom!!
Kram

Isabella sa...

Oh la la! grattis till dem!