tisdag 17 november 2009

Home

Ja så är man hemma igen! Kom hem igår kväll efter några dagar uppe hos min mor.

Vi var på ett 30+30-kalas, och de slog även till och gifte sig till allas förvåning! Jag hade det nog på känn eftersom de hade ordnat så stort kalas och när vi skulle gå tipsrunda, och kom till vattnet där de stod med marschaller och hon hade en blomma i handen så var ju alla tvivel borta ;-) Det var jättefint, trots allt regn och blöta skor ;-)

Sen kom en vän och hälsade på mig på söndagen, som jag inte sett på över 2 år! Det var himla trevligt, ska försöka ses nån gång över nyår också, då vi åker upp igen.

I helgen blir det nog lugnt, mest hålla på med bygget tror jag.

Mår lite bättre tror jag, har inte tyngdkänslan i armarna tror jag, eller så har jag bara vant mig, men det känns iaf bättre ;-) Är lite trött dock, sov 11 timmar i natt ;-) Men det var skönt! Ska åka och handla lite strax, missarna har slut på sin mat.

Nu ska jag försöka äta lite frukost!

1 kommentar:

Elina sa...

Men åh, vad fint med överraskningsvigseln så där!