tisdag 1 december 2009

December

Ja så var det december! Tiden går fort och snart är det jul!  Vädret ute har inte varit skoj, känns som det regnat konstant sen i sommar men nu idag var det –3 och sol! Bara sådär! Igår var det regn och typ +8! Det var skönt när jag gick ut en sväng att backen var lite hårdare, slapp halka runt på gräsmattan iaf.

Jul ja, jag snart är den här! Jag älskar jul! Dofterna, smakerna, stämningen, ljuden, ja allt! Julmusik är ett måste! Musik är ett måste i mitt liv i övrigt, jag måste ha det runt mig nästan hela tiden.

Favoritlåtar då..hm.. ja det finns ju både gamla klassiker som fungerar oavsätt, sen finns det mer udda varianter som skapar stämning också. Vilka är era favoriter? Kanske man kan få ett tips?

Här kommer 3 av mina favoriter;

 

Inga kommentarer: