fredag 18 december 2009

End Of Week

Ja så var fredag här igen! Känns skönt även om man är hemma, för nu får jag  ju vara med mina älskade man lite mer och kanske man kommer ut genom dörrarna också ;-)

Svärmor fyller år på söndag, så det blir väl att man åker ut och säger grattis i helgen!

Annars blir det mest lite pysslande med matrummet, bara bröstlisterna kvar nu!

 

DSC05879

Så här ser matrummet ut nu..

Sen är jag så besviken på snön, t.o.m i skåne har man haft snökaos och här har det knappt kommit nåt, på sin höjd en centimeter… Jag vill också ha snö i jul! Det visade snö till måndag natt, men så ska det vara plusgrader på tisdag! Som vanligt! Men jag fotade iaf den lilla snön som kom..

 DSC05875

Nä nu ska jag fortsätta städningen och förbereda maten, blir tacos idag! Ha det gott och ha en trevlig helg! Avslutar med en av mina jul-favoriter!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Kommer du till Uddevalla får du nog chocken, här ligger ca 3 dm snö. Otroligt! Tydligen snöade det en massa i ett jättesmalt stråk från Vänern och ut mot kusten och dey lyckades pricka Uddevalla. Men det ligger bara i Uddevalla, i Ljungskile finns inget alls nästan.. Konstigt!

God jul till dig om vi inte hörs senare!

Kram Karolina

Elina sa...

Vad fint ni har det! Hoppas du får en underbar jul :)