måndag 21 december 2009

My Year part.1

Ja jag gör en “året som gick-lista” Som Devil Doll!

Januari

Då kom det lite snö faktiskt, det var trevligt! Var en rätt kall månad, ovanligt kall för att vara här nere. Vi köpte oss en ny laptop och vi hade besök av min mor med sambo.

 

DSC02907

Februari 

I februari var vi på Carinas på lite rock! Då var det Domestic Bumblebees, de var bra som alltid!

Jag Fortsatte på min praktik som jag var så otroligt nöjd med! Väldigt kallt då också nån vecka! Vi gjorde inbjudningarna till bröllopet och bokade lokalen, maten o.s.v

Kaminen sköt glaset och och det var rock på Stala bygdegård. Sen var vi på Wild Goners i Uddevalla.DSC02911DSC03061DSC00297

DSC02953DSC03162 DSC03089

Mars   

Jag slutade på praktiken, mycket trist..Vi provkörde en bil från Thommys jobb och vårtecknen dök upp! Vi såg även Larz Kristerz på torget i Stenungsund.

DSC03204DSC03210DSC03233

Alla bilder tagna av mig och jag vill helst ha dem för mig själv.

1 kommentar:

Sandy De Luxe sa...

Åh, så mysigt du har haft det! GOD JUL!