torsdag 3 december 2009

Resting

Ja det har blivit en liten vila från bloggen, tydligen ;-) Jag hade ingen inspiration igår, visste inte vad jag skulle skriva alls!

Det vet jag i och för sig inte nu heller, men nåt ska man väl kunna plita ner..

Igår var en lugn dag,  men fick gå upp tidigt och passa sotaren för öppna spisen skulle få en större besiktning. Han lös uppifrån och inne i spisen sen var det klart. Jättestor besiktning alltså. Skulle inte förvåna mig om de tar dubbelt betalt för samma tid de sotar i vanliga fall.

I helgen blir det nog mest snickra av, ska köpa panel till matrummet. Men på söndag ska vi iallafall på julbord! det ska bli gott! Mitt andra för i år, hihi. men det är så gott och det är ju bara en period om året det blir sån mat, så det är bara att glufsa. Jag äter även hela årskonsumtionen av godis under 2 månader, haha. Man får akta sig så man inte blir rund om magen ;-)

Idag ska jag försöka att städa lite, behövs verkligen. Det blir så rörigt nu när det byggs.  Man lägger saker provisoriskt på alla möjliga platser hela tiden.

Återkommer senare med recept på kola..

Inga kommentarer: